Sorra függesztik fel Google-hirdetéseiket a világmárkák

Újabb márkák csatlakoztak azokhoz a vállalatokhoz, akik már felfüggesztették reklámjaikat a YouTube-on, illetve a Google-nél. Esik is a keresőóriás részvényeinek ára.

A Google ugyan bocsánatot kért azért, hogy nem állítja le a szélsőséges tartalmak megjelenését videómegosztó platformján, de ez kevésnek tűnik. Újabb globális márkák, mint például a Volkswagen, a Tesco, a Toyota, csatlakoztak ahhoz a 250 vállalathoz, akik már felfüggesztették reklámjaikat a Google-nél. Az ITV, az Aviva és a Heinz is kivonta reklámjait, miután kiderült, szélsőséges, homofób tartalmakat, gyűlöletbeszédet közvetítő YouTube-videók mellett jelentek meg, bevételt generálva ezzel a tartalmak készítőinek.


Google Plus megosztás

Készítette: Meleg Film Felirat

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönjük a hozzászólásod! :)