Sanctuary - Freistatt / Menedék



Színes, feliratos, dráma, 103 perc, 2015

Míg 1968-ban, Németországban a szabadság új korszaka kezdődik, Wolfgang, a lázadó tini a problémás gyerekek nevelőotthonába kerül. A fiú határozott ellenállást tanúsít a körülményekkel, a módszerekkel és a nevelőkkel szemben. Igaz történet.

1968 májusa: a Rolling Stones, miniszoknya, szexuális forradalom, a vietnami háború elleni tiltakozás éve. Míg Németországban a szabadság új korszaka kezdődik, a 14 éves lázadó természetű Wolfgang a problémás gyerekek nevelőotthonába kerül. Wolfgang határozott ellenállást tanúsít a brutális munkakörülmények, az álnok tanítási módszerekkel és a nevelőkkel szemben. Nem engedi, hogy betörjék. De vajon meddig lehet ezt csinálni, ellenszegülni egy erőszakos rendszernek? Igaz történet alapján.


Google Plus megosztás

Készítette: RÓ BERT

3 megjegyzés:

  1. Úgy adódott, hogy: Az ígéret földje (2013) - La Jaula de Oro című több mint 60 szoros fesztiváldíjas guatemalai-spanyol-mexikói ifjúsági film után néztem meg a MENEDÉK (2015)- Freistatt c.német ifjúsági filmdrámát aminek az előzetesét még tavasszal láttam a PINK MOZI oldalán. Azt gondoltam, hogy már nem lehet fokozni a filmnézés nyújtotta „élvezeteket” – de nagyot tévedtem ! A német film egy igazi szenzációs „szuperprodukció” magával ragadó és megható – olyan megtörtént (számunkra teljesen ismeretlen és meghökkentő) drámai eseményeket dolgoz fel aminek még órákkal a film megtekintése után is a hatása alatt voltam! Bár a meleg szál a filmben szerintem elhanyagolható, de nem is hiányzott! A film „nagyot üt” megtekintését főleg az igényesebb mozikedvelőknek ajánlom, nálam a film IMDb-je 10/10 ! Nagy köszönet a film feltöltésért és a precíz feliratért is amit a legtöbb felirattal ellentétben hibátlanul felismernek a DVD/Blue-ray lejátszók is ! Már kikerült a MFF oldalára 1-2 nagyon jó film, de én úgy gondolom, hogy még sokáig nem fogjátok tudni felülmúlni (még jobb film feltöltésével) a MENEDÉK c.filmet !

    VálaszTörlés
  2. Bízva az ízlésedbe Igazmondó, már töltöm is le Az ígéret földjét. Kösz, hogy felhívtad rá a figyelmet! :)

    VálaszTörlés
  3. Kiváló film Az ígéret földje - de NEM meleg film hanem ifjúság/kamasz dráma!!! Szerintem nem véletlenül kapta azt a tengernyi díjat és jelölést! Előzetes feliratos linkje : https://www.youtube.com/watch?v=bt8phH6DLsc a film története a videó alatt!

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásod! :)