A escondidas / Rejtőzködők

színes, feliratos, francia romantikus dráma. 2014. 96 perc

Rafa egy 14 éves fiú, aki az első csókját várja. De nem Marta-tól, hanem Ibra-tól. Az egészben csak az a "furcsa", hogy Ibra egy marokkói menekült fiú, kivel Rafa gyakran találkozik az uszodában, kit gyakran lát az utcán. Hamarosan megtapasztalja, milyen is a szerelem érzése, s bár egy fiúba szerelmes, érzelmei elől nem tud menekülni, s kénytelen felvállalni önmagát egy rasszista, homofób társadalomban...

Google Plus megosztás

Készítette: Robi Sagi

11 megjegyzés:

  1. Nos, A filmrendezőt, és forgatóköny irót is vissza kűldeném a suliba, hogy tanúljákmeg a szakmájukat újra!adva volt egy viszonylagjó téma amiből sikerűlt kihozniuk egy gyakorlatilag nullát!persze ezzel nem azt akarommindani hogy a film rosszlenne, csak ebből sokksl jobbat, és többet is kilehetett volna hozni! Nállam 5-ből 3-as!

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz, de én többet vártam a filmtől.
    A fordításban viszont van pár félrefordítás, de ettől függetlenül a lényeg érthető.

    VálaszTörlés
  3. Megnéztem és tetszett a film.Jó és AKTUÁLIS a témaválasztás,végig lekötötte a figyelmem a film. Írjátok hogy többet kihozhattak volna a filmből - tényleg nagyon prűd ez a SPANYOL film - NODE olvastam az egyik spanyol oldalon a filmről, hogy a rendező ifjúsági filmnek készítette de mégis LMBT besorolást kapott a film (úgy látszik már az az 1-2 "puszi" is elég volt hozzá)!Az én IMDb-m 7/10 . Sajnos ha Blue-ray lejátszón nézem a filmet akkor a felirat olvashatatlan (nem ismeri fel a Közép-Európai karaktereket - sajnos ez a feliratkészítő hibája!)Ettől függetlenül : Köszönöm a feltöltést !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor reagálok Igazmondó. :) Mindig leellenőrzöm a feliratot mielőtt kiraknám, mert nálam is volt már, hogy TV-n nem tudtam nézni. Én pendrive-ra rakom a filmet a felirattal, majd a Tv USB portjára. Lejátszót nem tudom miért kell közbeiktatni, ha TV-n van USB port. Próbáld igy szerintem, ahogy én szoktam. :)

      Törlés
  4. A feliratot hogy tudom hozzá megnyitni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fenn az oldalon katt rá a Segítségre és ott: VLC programban a megfelelő hangsáv és felirat kiválasztása.

      Törlés
  5. Szerintem nagyon jó kis film, nekem nagyon tetszik, jó volt látni ahogy a srác szemei felragyognak mikor meglátta a másikat és ahogy futott utána hogy megszerezze őt. Végül mikor már beteljesedik a dolog akkor veszíti el őt, nagyon szomorú de mégis romantikus volt. Szuper köszönöm a feltöltést 10/9

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásod! :)