A Place to Call Home / A hosszú út hazáig S02


színes, magyarul beszélő, ausztrál drámasorozat, 2015

A sorozat a háború utáni időkben játszódik, a történet középpontjában az előkelő Bligh család áll.
A nagymama rájön, hogy az unokája homoszexuális, hogy mindezt titokban tartsa belekényszeríti egy házasságba. A fiú vajon meddig képes elmenni, hogy megfeleljen másoknak? És meddig lehet egy ilyen dolgot titokban tartani? A sorozatból kiderül.

L E T Ö L T É S
Google Plus megosztás

Készítette: Meleg Film Felirat

11 megjegyzés:

  1. A meleg szál miatt kezdtem hozzá megnézni a sorozatot. Végül is az eléggé elhanyagolható a sorozatban, de ettől függetlenül a kedvenc sorozatom lett. Ajánlom mindenkinek, nem fog csalódni. :) Írom ezt azért is, mert én már végignéztem mind a három évadot.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Az osztott.com jóvoltából nagyjából 80 film és sorozat törlődött!
      Idő kell a pótláshoz :(

      Törlés
    2. Sajnálom :( De többször leírtam, hogy 30 nap után törlődik a fiók, ha nincs benne mozgás.

      Törlés
    3. 1 hete lett minden fiókba feltöltve adat :(

      Törlés
    4. Huhh, hirtelen kivert a víz. Azonnal néztem a 4 fiókomat,hálistennek ok mind:

      Törlés
  3. 1-5. rész letöltési linkje javítva! Köszönjük Sagi-nak!

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásod! :)