Watercolors


Színes, feliratos amerikai, romantikus film, 114 perc, 2008


Vajon meddig szerethetjük a másikat miután már nincs...? Tehetné fel magának a kérdést a felnőtt korú Danny, ki a történet főszereplője. A sztori a 16 éves Danny és csoporttársa, Carter történetét meséli el. Carter ígéretes úszó, kinek az életét jelenti az edzés, a versenyszellem. Danny istenadta tehetség, gyönyörűen rajzol, fest. Egyik hétvégén Carter apja, ki üzletember megkéri Danny anyját, hadd töltse fia náluk a hétvégét, mialatt ő üzleti úton van...  

A felirat fordítását nagyon szépen köszönjük RC-nek!!
L E T Ö L T É S
ONLINE MEGTEKINTÉS MAGYAR FELIRATTAL
Google Plus megosztás

Készítette: Márk Fazekas

10 megjegyzés:

  1. Szomorú film nem ajánlom olyannak, akinek valami izgalmas kell, de ha Romtikust kersel az más...

    VálaszTörlés
  2. Biztos, hogy jobb minőségű a kép ??? A film kicsomagolása után a filmen állandó "torzulás- becsíkozás" van ami enyhén szólva is zavarja a filmnézés élményét!Letöltöm még egyszer de szerintem ez így lett feltöltve.

    VálaszTörlés
  3. Biztos hogy jó a kép, megnéztem a feltöltött filmet is és le is töltöttem most a MEGA-ról, kicsomagoltam...tökéletes.

    VálaszTörlés
  4. Közben bizonyítást nyert - "torzulás-becsíkozás" van az újonnan feltöltött filmen! Haverommal is letöltettem (de még1x én is letöltöttem), belenéztem nála is LÉTEZIK a torzulás- becsíkozás!
    Amúgy meg teljesen mind1- mert NEM ez a kedvenc filmem, csak örültem, hogy esetleg jobb minőségben lett volna meg. További kellemes "lazulást" mindenkinek!

    VálaszTörlés
  5. Nekem ez a film az egyik kedvencem. A jobb minőség miatt letöltöttem újra, kicsomagoltam, és mert régen láttam, meg is néztem. A filmnek semmi baja! Kifogástalan! És szívhez szóló. Nyugodtan töltsétek és nézzétek. Megéri. Hálás köszönet a feltöltésért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz Szilard a megerősítést! Tehát akkor "torzulás-becsíkozás" mentes? :)

      Törlés
    2. Belenéztem ismét, és nem láttam csíkosnak. Viszont azt láttam, hogy Greg Louganis szerepel benne.

      Törlés
  6. Én is letöltöttem, jó minőségű. Csíkos a pizsamám, már ha felvennén, és ha lenne. :D

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen a lehetőséget.

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásod! :)