Trick / Helyes bajok


Színes, magyarul beszélő, amerikai romantikus film, 1999


A fiatal Gabriel (Christian Campbell) egy piciny lakásban él Rich-csel (Brad Beyer), akinek potenciálja felülmúlja egy lóét, így Gabrielnek gyakran csak az előszoba jut, ha pihenni akar. Egy este, amikor a fiú már nem bírja tovább hallgatni a szomszédos szobában folyó turbékolás hangjait, lemegy az utcára. Egy bár felé veszi az irányt, ahol meglátja Markot (John Paul Pitoc), s noha rögtön megtetszik neki a fiú, nincs elég bátorsága megszólítani. Hazafelé menet a metrón azonban Gabriel ismét találkozik Markkal, s hamarosan kiderül, a másik is vonzódik hozzá. Szóba elegyednek, és készen is állnának egy gyors numerára, de úgy tűnik, az egész város összeesküdött ellenük - nem találnak egy helyet, ahol arra a pár percre kettesben maradhatnának... 


L E T Ö L T É S:

SZINKRONOS:  LETÖLTÉS

FELIRATOS:     MEGA    GOOGLE




Google Plus megosztás

Készítette: Márk Fazekas

11 megjegyzés:

  1. Nem mukodik a letoltes! :( koszi elore!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Eddig háromszor akadt el a letöltés 62%-nál. Megakad, majd kivág egy üzenetet, hogy ha 1 GB-nál nagyobb fájlt akarok letölteni, akkor a plugint kell használni. A film 652 MB... Mellesleg zabálja a processzort és a memóriát ez a Mega...

    VálaszTörlés
  4. Nem lehetne ezt a filmet egy normális tárhelyre feltölteni? Az a Mega egy katasztrófa. Nagy nehezen elmegy 98%-ig, aztán "Pillanatnyi hiba" és visszaugrik 96, 94, majd 92%-ra, és ezzel szórakozik már vagy húsz perce. Ez így egy nagy rakás...

    Miért nem volt jó a korábbi osztott.com??

    VálaszTörlés
  5. Hali... nekem sem működik a letöltés, ha lehetne más letöltőre..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem lehetne, mert mást sem csinálunk, mint a filmeket töltögetjük vissza, mert az osztott így is úgyis törli a fiókot... olvassatok utána a google-n, hogy mi lehet a hiba a gépeteken!

      köszike :P :)

      Törlés
  6. Én mindig le tudom tölteni a megáról a filmeket, a Chrome böngészőben nem akadt még el soha, letöltésvezérlővel viszont lassabban szokott sikerülni. Srácok, köszönöm a feltöltést, ha másnak nem, hát nekem biztosan örömet szereztetek ezzel a filmmel! Láttam már párszor eredeti hanggal, kíváncsi vagyok, milyen hangulatú lesz szinkronnal. Köszi!

    VálaszTörlés
  7. Ha igényeltek mega tárhelyet és letöltitek az alkalmazást, majd a linknél azt választod, hogy importálás saját felhőbe, akkor automatikusan letölti a kliens! :)

    VálaszTörlés
  8. Srácok! Nem értem, mi ez a sok hiszti. Most vagy nagyon gyenge gépeket használtok vagy ti nem értetek ilyesmi dolgokhoz. Ha INGYENESEN regisztráltok MEG-ra, gond nélkül hozza a letöltést! Nekem például csak úgy suhant! És hozzáteszem úgy, hogy azért nem a legfelsőbb kategóriás netem van. :) :)

    Köszönjük szépen a filmet! :) Kíváncsi vagyok rá! :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásod! :)