No Regret - Huhwihaji anha / Nincs megbánás


Színes, feliratos dél-koreai filmdráma, 113 perc, 2006


Az árvaként felnőtt Sumin egy rossz munkakörülmények között működő gyárban dolgozik, miközben művészeti főiskolára is jár. Egyik este egy fiatal üzletember ajánlatot tesz neki, majd másnap ismét találkoznak: a gyárban, ahol dolgozik. A férfi (a gyár igazgató fia) felajánlja segítségét, hogy a leépítések miatt nem küldik őt el, de Sumin nem fogadja el az ajánlatot, inkább prostituáltként helyezkedik el. A férfi azonban egyre jobban kívánja Sumint, ám ő nem hajlandó kielégíteni a gazdag üzletember szexuális vágyait. 



Google Plus megosztás

Készítette: Márk Fazekas

9 megjegyzés:

  1. Szép napot ! 8 hónap alatt jön le a megadott torrentről A nincs megbánás című film !!! Nem lehetne a MEGA-ra feltölteni ?? kösz

    VálaszTörlés
  2. Rendben van, tényleg nem jó a link...akkor jó volt mikor felrakták. Én ilyenkor azt szoktam csinálni hogy a jó öreg gugliban megkeresem, és legtöbbször van találat, mint most is :)

    VálaszTörlés
  3. http://osztott.com/jfNJ/No%20Regret.rar

    VálaszTörlés
  4. Köszi Sági Robi a Nincs megbánás című filmet --- sokkal gyorsabban reagálsz mint a srácok akik az oldalt ,,üzemeltetik,, ! Én ,,csak,, azt NEM értem miért telik bele hónapokba !! amíg rájönnek hogy bizonyos filmek linkjei már nem élnek, és főleg ha ezekre FIGYELMEZTETVE is voltak mert látom és olvasom a reklamációkat !!! Amúgy meg köszönet nekik a filmekért ámbár néha nem értem bizonyos filmek besorolását a meleg filmek közé, de ez az én véleményem és ugyebár ahány ember annyi vélemény és ez így is van jól. Úgyhogy további sok türelmet tisztelt üzemeltetők és várom (-juk) az újabb filmeket !!!

    VálaszTörlés
  5. Link Javítva! Köszönet Saginak!Kedves Névtelen! Nem mindig van időnk a linkek javításával foglalkozni, de mikor időnk engedi javítjuk. Szerintem közösen kellene életben tartani az oldalt, ha valamelyik letöltési link megadja magát, akinek megvan nyugodtan újratöltheti, hozzászólásba megírja a linket és javítjuk. De sajnos a legtöbb ember nem így gondolkozik, viszont köszönet annak az egy-két kivételnek.

    VálaszTörlés
  6. Még egy utolsó észrevétel a filmek linkjeivel kapcsolatban mára : azok a filmek amelyek nem a MEGA-n vagy az osztott.com vannak azaz ahol az szerepel hogy letöltés innen vagy innen (egyéb torrentek) ezek már szinte mind ELAVULTAK mert kinek van kedve heteket, hónapokat várni mire lejön egy film nem egyszer megspékelve agresszív vírusokkal !!! Ez már NEM az a világ hogy van türelmünk várakozni, én leírom azt amit a nagy többség LUSTA leírni, mondani, észrevételezni stb. csak a MEGA vagy az OSZTOTT.COM kell !! Egyben, nem darabolva a filmek ! Köszönjük !!!

    VálaszTörlés
  7. Mint írtam, ha valaki szeretne egy-egy filmet letölteni, aminek a linkje nem él, ott a hozzászólás, ha jelzi javítani fogjuk.
    Ha gondolod, te is besegíthetsz, és ami nem tetszik, azokat újratöltheted, dobj egy email-t és segítek: email: filmetneznek19@gmail.com
    Nem igen szokott a torrent vírusos lenni, ha igen, akkor inkább az én gépem menjen tönkre, ez természetes, egyébként amit letöltök azt úgyanabban a formában szoktam feltölteni, így ha amit letöltesz nem vírusos, akkor az sem amit én letöltöttem torrentről.

    VálaszTörlés
  8. Rendkívül erős film. Ha létezik "távol-keleti film",amely a végsőkig elmegy,akkor ez az! Minden karakter őszinte, kitűnő alakítást nyújt. Az alkotásban lévő szimbolika pedig jól visszaadja a meleg lét tragédiáját, az örök kitaszítottságott. Mindez a tragédia és szomorúság pedig remek képekben, zenével és "életízűséggel" van jelen. Rendkívül tetszik,és mély érzelmeket vált ki a két fiú parti,sétálós jelenete a lovassal... amely a szabadságot jelképezi. Kötelezően ajánlom a filmet mindenkinek,aki ki van éhezve a tartalmas mondanivalóra.
    Köszönjük a feltöltést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajánlom a rendező (Leesong Hee-il), másik 2 filmjét, ami fenn van az oldalon: White Night és Night Flight.

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásod! :)