Looking / Keresem S01



Színes, amerikai vígjátéksorozat, 30 perc, 2014

A Looking pár meleg pasiról szól, akik San Franciscóban élnek, és keresik az igazit. Patrick (29) a barátaival, Agustínnal (31) és Dommal (39) megvitatja az egykori kedvese közelgő esküvőjét. Augustín beleegyezik, hogy a barátjához, költözik Oaklandbe. Dom azon gondolkodik, hogy felveszi a kapcsolatot a régi szerelmével. 

L E T Ö L T É S (A teljes évad egyben letölthető!)

Google Plus megosztás

Készítette: Márk Fazekas

5 megjegyzés:

  1. Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nálam általában úgy van, ha egy filmet (sorozatot) szinkronnal kezdek el nézni, akkor az lesz az alapértelmezett, a "jó", ha felirattal, akkor pedig az a megfelelő számomra, akkor a szinkronnal nézés miatt van diszkomfort érzésem.
    Ennél a sorozatnál ez máshogy van. Innét letöltve, szinkronnal ismertem meg a sorozatot, és nagyon megszerettem a szereplőket. A második évad indulásakor nem akartam várni a magyar HBO-ra, rákerestem a feliratokra. Sajnos mindezidáig csak az első két rész felirata készült el, de ennek hatására elkezdtem az első évadot is újranézni eredeti nyelven, felirattal. Próbáljátok ki, teljesen más hangulata van a filmnek. A magyar hangok jók, de valahogy nem mindegyik passzol a színészhez/szereplőhöz. Imádom például Láng Balázs hangját, de nem passzol Augustine karakteréhez, és eredeti hangjához.

    VálaszTörlés
  2. Az első rész kicsit irritált, de aztán megkedveltem, végül az lett a véleményem, hogy egy egész jó sorozat.

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó rész linkje nem működik :( Szomorú vagyok... :(

    "Not Found

    The requested URL /storage/ui/uiVA/files/L07-08.rar was not found on this server."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne szomorkodj! Javítva lett :)

      Törlés
    2. Köszönöm, nagyon hálás vagyok érte :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásod! :)